  • Data: 2010-10-12 09:12:22
    Temat: Re: Spó 1/4 niona faktura
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mz napisa?(a):

    > Zastanawiam sie co bedzie jak mój nowy operator sieci spó 1/4 ni sie z faktur?
    > za telefon. Sk?d mam wiedzieae ile i do kiedy mam zap?aciae ?

    To Twoj obowiazek. Wynika z zawartej umowy. Faktura jest wylacznie
    dokumentem rozliczeniowo-ksiegowym. Swoja droga moja administracja
    wystawia faktury za czynsz ale odbierac je mozna samemu w siedzibie w
    okreslonym przez nich terminie. Wplacam ile trzeba a odbieranie faktur
    mam gdzies... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/