  • Data: 2010-10-12 09:05:21
    Temat: Re: Spó 1/4 niona faktura
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/12/2010 3:49 AM, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Ale to chyba, jesli zauważyłeś to tego samego dnia, bo jeśli wyszły już
    > do innego banku, to może być trochę trudniej...

    Nie zauwazylem tego samego dnia, bo konta nie uzywam, zauwazylem to po
    jakimś czasie. Kasa juz na pewno wyszla i doszla.
    Zadzwon do swojego banku i zapytaj sie po jakim czasie polecenie zapłaty
    wraca na konto.

    > Wolę jednak dostać
    > fakturę do ręki - i jeśli się zgadzam z wysokością, zapłacić, a jeśli
    > nie, to zgłosić reklamację.

    zajedziesz sie. Szkoda czasu marnowac. wszystkie rachunki płacę
    poleceniem zapłaty od samego poczatku jak tylko powstało, a w czesniej
    zleceniami stałymi. Jak do tej pory nie było żadnego problemu, a i na
    wakacje da sie pojechac i nie dziesiatek faktur do zapłaty w terminie.

    > Dodatkowo, nasze urzędy skarbowe jednak
    > lubią aby mieć papierowe faktury....

    jedno z drugim nie ma nic wspolnego. faktury bedziesz dostawal tak jak
    do tej pory, z tym ze kase beda sobie z twojego konta pobierali sami.

    > Pomijam fakt, że często anulowanie
    > też jest płatne.

    bywa, ale nie we wszystkich bankach. raz, ze to grosze, a dwa, policz
    ile tak naprawde dostales do tej pory faktur, ktore musiales reklamowac,
    bo sie nie zgadzaly.

    > Wolę pozostać jednak przy przelewach Zapanowanie nad
    > kilkoma rachunkami w miesiącu nie jest ponad moje siły. A zainteresowany
    > powinien postarać się dostarczać faktury terminowo.

    sam sobie, zycie utrudniasz, ale jak tam chcesz.