  • Data: 2005-11-30 10:05:17
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Banderola napisał(a):
    > Witam, jakiś czas temu będąc w SC zaciągnęłam kredyt na spółke w celu zakupu
    > samochodu, dzisiaj już nie jestem w tej firmie( odeszłam ze spółki ) ale
    > kredyt nie został jeszcze spłacony. Byli współnicy nie spłacają rat i bank
    > grozi zerwaniem umowy kredytu, przysyłają do mnie wezwania do zapłaty jako że
    > nadal jestem poręczycielem. Mam pytanie od kogo zaczną ściągać zadłużenie,
    > jeśli firma która brała kredyt nadal działa i prowadzi działalność
    > gospodarczą, używa wspomnianego samochodu do działalności, dysponuje
    > majątkiem, dodatkowo jeden z pozostałych w spółce kolegów także jest
> [...]

    Bank oczywiście zrobi to, co jest najłatwiejsze...

    A najłatwiejsdze zazwyczaj jest zajęcie części wynagrodzenia pracownika..

    Ale coś tunie gra..
    kredyt zaciągnięty na samochód WSPÓŁNY ?

    Jeśli bank dojdzie do wnisku, że najlepiej zabrac Tobie - zrobi to..
    Wtedy Tobie przysługuje roszczenie wobec pozostałych kredytobiorców..

    Bogusław