  • Data: 2005-11-30 10:55:18
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    beata kuśmierek napisał(a):

    > aktualnie nie pracuje

    No to bank ma kłopot, może się on stać też Twoim kłopotem.

    > samochód kupiony na firme ja byłam wtedy wspólniczką jedną z trzech, faktura
    > wystawiona na firmę aby min. odliczyć vat, w trójkę podpisywaliśmy umowę
    > kredytową, na samochodzie jest zastaw sądowy

    S.C nie ma "własnego majątku", jest to wspólny majątek wspólników.

    Tak więc powinnas być współwłaścicielką samocghodu niezaleznie od tego
    czyjesteś, czy niejesteś wspólniczka, chyba że dokonaliście podziału
    majątku wspólnego i w ramach tego podziału samochód zostawiłaś pozostałym.

    Niemniej jednak jesteś "kredytobiorcą" i to w dodatku "niesolidnym"
    i wylądujesz albo juz wylądowałaś w BIK-u (bazie o niesolidnych
    klientach) i to jest tej Twój kłopot JUŻ.

    > czyli musiałabym iść do sądu ??

    Z e wslnikami można rozliczyć się polubownie, a jeśli się nie da to
    pozostaje
    przeboleć stratę lub iść do sądu..

    Jeśli samochód jest niedawno kupiony, to może jest własnością banku,
    bank go moze zabrać i zlicytować..

    Z opisanego stanu wynika, że jestes zainteresowana by zrobił to jak
    najwcześniej...

    Bogusław