  • Data: 2005-12-01 07:57:11
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: "beata kuśmierek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boguslaw <b...@a...edu.pl> napisał(a):

    > No to bank ma kłopot, może się on stać też Twoim kłopotem.

    to już zauważyłam ;-( ale jak pisałam poza mną jest jeszcze dwuch byłych
    wspólników z czego jeden nadal prowadzi działalność w firmie na którą był
    brany kredyt

    > S.C nie ma "własnego majątku", jest to wspólny majątek wspólników.
    >
    > Tak więc powinnas być współwłaścicielką samocghodu niezaleznie od tego
    > czyjesteś, czy niejesteś wspólniczka, chyba że dokonaliście podziału
    > majątku wspólnego i w ramach tego podziału samochód zostawiłaś pozostałym.

    mam pismo o wzajemnym rozliczeniu końcowym w którym napisaliśmy ze wszystkie
    zobowiązania zostały uregulowane, ponieważ auto było kupione na firme musiało
    zostać, a mnie wypłacono gratyfikacje pieniężną

    > Niemniej jednak jesteś "kredytobiorcą" i to w dodatku "niesolidnym"
    > i wylądujesz albo juz wylądowałaś w BIK-u (bazie o niesolidnych
    > klientach) i to jest tej Twój kłopot JUŻ.

    czyli będę miała kłopot z zaciągnięciem kredytu w przyszłości ?? czy można
    zostać z tej listy jakoś usuniętym ??

    > Jeśli samochód jest niedawno kupiony, to może jest własnością banku,
    > bank go moze zabrać i zlicytować..
    >
    > Z opisanego stanu wynika, że jestes zainteresowana by zrobił to jak
    > najwcześniej...

    ma ponad 2 lata, w dowodzie jest wpisany jeden ze wspólników, oraz adnotacja
    ze samochód ma "współwłasność" czy wobec tego zaczną od zabrania samochodu ??

    Beata