eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    From: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Date: Mon, 13 May 2002 23:30:56 +0200

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl.invalid> napisał w
    wiadomości

    O, widze ze az sobie zmieniles adres.

    > Oszolom, programista "Piotr 'Lodek' Hosowicz" napisał:

    Hmmm, "oszolom"?
    Kiedy sie wezmie pod uwage kto to mowi, to poniekad nobilitujace. %*)

    > Kpiny... sam piszę dobry czytnik news w gora 2-3 godziny.

    Aha.

    1. Przeczytaj uwaznie, co napisalem. Napisalem (w wypunktowaniu):
    " Jesli mowisz serio to
    - albo zaplac mi za napisanie czytnika newsow
    - albo zakup dla mnie zrodla OE
    - albo polec mi lepszy czytnik
    - albo mnie nie zaczepiaj."
    Nie widze tu prosby o to, zebys mi napisal w ile piszesz "dobry"
    "czytnik" newsow. Ale tu przechodzimy do pkt. 2.

    2. Rozumiem, ze samodzielnie rozszerzasz oferte. Ok, za 1 dobe (na to,
    zebys przeczytal moja odpowiedz) plus 4 godziny (daje Ci fory, nie
    musisz dziekowac) widze tu linka do Twojego nowo-napisanego czytnika,
    gotowego do sciagniecia.

    > NNTP jest prosty jak drut :)

    Wierze, ze potrafisz. %*)

    > OE jest całkiem dobry, jesli sie go umie używać.

    Zgadza sie. Mam wrazenie, ze pijesz do czegos o czym nie pisalem. Ja
    pisalem o tym, ze OE sie uwalil na ryj, a nie o tym, ze nie umiem go
    uzywac. %*)

    > Zadzieraz ze starym BOFH'em kolego...

    1. Hmmm, Tomasz ... Wiesz jakos mi nie wygladasz na Starego BOFHa. Mowie
    to z perspektywy Srednio-Starego BOFHa. Wolalbym nie mowic dokladnie na
    kogo mi wygladasz, bo nie chce zaogniac twoich zaczepek. A juz zupelnie
    mniejsza z tym, dlaczego tak uwazam.

    2. Kolegami nie jestesmy. Podobnie jak w pkt. 1 wolalbym nie wyjasniac
    ci z jakiego rodzaju osobami nie mam zwyczaju sie kolegowac.

    > Uważaj na swoja neostradke ;)

    O moj Boze ... Zabrzmialo to zupelnie, jak bys tupal nozka. No, jakos
    sie nie przestraszylem. "I co mi Pan teraz zrobi?". Bo ja sobie mysle,
    Tomek, ze mozesz mi naskoczyc na rolke i zataczyc polke. Nie wiem czy
    sie ze mna zgodzisz. Czy potrzebujesz rowniez "2-3 godziny" czy tez dac
    ci wieksze fory?

    > Pierdolisz głupoty...

    Aha, no tos rzeczywiscie wiele powiedzial do rzeczy :->

    > jakbyś miał co robić, nie
    > zadawałbyś idiotycznych pytań....

    1. Wnioskowanie bledne - nastepnik jest falszywy: nie sadze, zeby
    pytania, ktore zadalem byly "idiotyczne".

    2. Mam co robic. W zwiazku z tym Twoje kulawe "wnioskowanie" sie tym
    bardziej nie stosuje.

    3. Jedni robia bokami, zeby opedzic na 3+ swoje sprawy, a potem robia
    bokami (zeby nie powiedziec ze czyms innym), zeby postrugac "Starych
    BOHFow" tupajac nozka, co im slabo wychodzi. Inni po prostu sa
    administratorami i nie musza w tym celu tupac nozka. Ot, chwile sobie
    pofilozowalem, mam nadzieje ze wybaczysz. :->

    > Terefere...

    Uwazam, ze to juz naprawde przegiecie.
    Nie nadazamy z toba.
    Nie wbijaj audytorium w kompleksy swoja blyskotliwoscia. :->

    > Puknij sie w łeb palancie...

    1. I kto to mowi. :-> Tomeczku, cos ci sie zupelnie pop*.
    2. BTW Zupelnie nie mam pojecia skad ty niby masz taka pewnosc, ze ja
    jestem palant.

    > Wsadz mnie i innych do KF pojawiajac sie po raz pierwszy na grupie...

    Wsadzilem do KFa tych, ktorych trzeba bylo. Ciebie jeszcze - pod nowym
    adresem - nie wsadze, bo chce zobaczyc co wyjdzie z twojego czytnika. No
    i czekam na realizacje tych Staro-BOFHowskich pogrozek, he, he .... No,
    ale niech ci bedzie, pobaw sie ...

    > w końcu wsadzisz do KF takze siebie, jak onegdaj zrobił to niejaki
    > Expierd.

    Jakos nie widze powodu, zeby wsadzic sie sam do swojego KFa.

    > Jeśli nie osiagasz zadowalajacego wynagrodzenia z pisania programów -
    > zgłoś sie na sprzedawce pomidorów.

    Jesli. A pomysl swoja droga raczej glupi - patrz nizej.

    > Przebitka 100% albo wiecej.

    Chyba sie slabo orientujesz w stawkach.

    > Poza tym zalecem wizyte u dobrego psychiatry.

    Ja mysle, ze ty wez i sobie przeczytaj te twoje zalosne wypociny, to
    bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do "dobrego psychiatry". %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz