eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
  • Data: 2002-05-15 05:23:18
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > A ja sobie mysle, ze ty sobie przeczytaj lepiej to twoje obrzucani
    > gownem, to bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do psychiatry.
    Mysle,
    > ze postronni tez to widza.

    Widzą! I zapewne im ciebie żal palancie.Nie zwalaj winy na KF którego
    obsługa jest dla ciebie zbyt skomplikowana.Wystarczy nie odpisywać tym
    którym dało sie "plonka" i nawet się nikt nie kapnie że twój KF nie
    działa.Ale to jest proste dla normalnych ludzi.Schizofrenik nad tym
    nie panuje.

    Leszek