eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
  • Data: 2002-05-11 02:26:00
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Oszolom, programista "Piotr 'Lodek' Hosowicz" napisał:

    > Naprawy? Teroetyzujesz czy mowisz serio? Jesli mowisz
    > serio to albo
    > zaplac mi za napisanie czytnika newsow albo zakup dla
    > mnie zrodla OE

    Kpiny... sam piszę dobry czytnik news w gora 2-3 godziny.
    NNTP jest prosty jak drut :)

    > albo albo polec mi lepszy czytnik albo mnie nie
    > zaczepiaj.

    OE jest całkiem dobry, jesli sie go umie używać.

    > Zapytaniem
    > pierwotnym w tym watku bylo zapytanie prawne - miales
    > pole do popisu
    > jako prawnik. Nie wjezdzaj na moje poletko, dopoki nie
    > zachcialo Ci sie
    > popisac na swoim.

    Zadzieraz ze starym BOFH'em kolego...
    Uważaj na swoja neostradke ;)

    > jesli chodzi o bait'owosc, to nie za bardzo rozumiem.
    > Zadalem jasno pare
    > prostych pytan na - owszem - dosc specyficzny temat.

    Pierdolisz głupoty... jakbyś miał co robić, nie
    zadawałbyś idiotycznych pytań....

    > Nikogo tu
    > niesprowokowany nie zaczepialem.

    Terefere...

    > Poniewaz wyglada mi na to, ze szukasz dymu i robisz
    > jakies nonsensowne wycieczki,

    Puknij sie w łeb palancie...

    > zamiast zajac sie
    > ematem, ktory zapodalem - to wsadzam Cie rowniez
    > prewencyjnie do KFa,
    > wybacz.

    Wsadz mnie i innych do KF pojawiajac sie po raz pierwszy na grupie...
    w końcu wsadzisz do KF takze siebie, jak onegdaj zrobił to niejaki
    Expierd.

    Jeśli nie osiagasz zadowalajacego wynagrodzenia z pisania programów -
    zgłoś sie na sprzedawce pomidorów.
    Przebitka 100% albo wiecej.

    Poza tym zalecem wizyte u dobrego psychiatry.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE