eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
  • Data: 2002-05-14 23:16:27
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w

    Ziemek, odpowiem Ci w innym liscie, zeby nie mieszac naszej rozmowy z
    rzygowinami Leszka.

    > nie
    >

    > Na złość mamie zarażę sie grypą;))

    1. Leszku, juz dalo sie zauwazyc, ze lubisz upraszczac tak, zeby latwiej
    ci bylo "uporac" sie - w miare swoich mozliwosci - z odpowiedzia. Ale
    moze to nie jest najlepsza metoda? Moze warto sobie postawic wyzsze
    wymagania?

    2. Pytanie bylo do mnie. Ja na nie odpowiedzialem w innym miejscu, byc
    moze Ziemek nie zwrocil uwagi. W zwiazku z czym piszesz bzdury, bo twoje
    wyjasnienia na temat powodow mojego sprzeciwu nie zgadzaja sie z moimi
    wyjasieniami na ten temat.

    3. Ad 2: Twoje dotychczasowe wypociny nie daja rekojmi, ze wiesz lepiej
    ode mnie o powodach, dla ktorych sprzeciwiam sie spisowi.

    > Nie wiesz że szczenięce lata
    > charakteryzują się gryzieniem wędzidła.Pogryzą,pogryzą a jak życie w
    > d... da to przestaną.

    Sadzac po twoim pierwszym liscie, gdzie sie zalosnie "powolales" na
    demokracje, to za okresleniem "zycie" stoi paru smutnych
    leszko-podobnych totalniacko-odmozdzonych Panow z jakiegos urzedu,
    najpewniej z Wiadomego Urzedu, he, he ... A do zycia w sensie
    filozoficzno-madrosciowym to zdaje sie ma niewiele - nie uzywaj slow,
    ktorych znaczenia nie rozumiesz.

    > Ciekawa była by statystyka.

    Racja. Byla by.

    > W jakim wieku są
    > przeciwnicy spisu?Okazało by się że najwięcej jest 18-25 lat w myśl
    > podanej na górze zasady oraz pow.70 lat z powodu strachu przed
    > wpuszczaniem obcego do domu.

    Juz ci wyzej napisalem, ze - tak wyglada - lubisz sobie upraszczac.
    Nieco nadmiernie. Jak to dresik z dyplomem - bo na takiego wygladasz.

    Leszek, moze bys juz sobie odpuscil? Mnie juz obrzuciles gownem
    wystarczajaco jak na dresikowskie standardy (chyba), sam sie juz
    skompromitowales rowniez wystarczajaco. Gdzies indziej - slusznie -
    zauwazyles, ze twoje proby przekonania mnie sa beznadziejne. Napisalem
    ci, ze trzeba by upasc na leb, zeby dac sie przekonac do czegokolwiek
    takim chamskim jazgotem, jaki tu obserwowano w twoim wykonaniu.

    Po co piszesz dalej? Daj sobie spokoj. Potykasz sie o wlasne nogi w
    swoich dresiarskich zeznaniach, robisz z siebie kompletnego idiote
    nieudolnie zaczepiajac mnie, a ja cie potem - z zachowaiem jako takiej
    uprzejmosci - flekuje i wychodzisz na jeszcze bardziej odmozdzonego
    dresa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz