eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
  • Data: 2002-05-14 22:37:54
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    Widze, ze znowu mi cie uwalony filterek przepuscil.

    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Nie wracaj do tego co juz uzgodniliśmy.

    Kto uzgodnil? Biedactwo, cos ci sie zupelnie pozajaczkowalo. %*)

    > To ty idziesz do psychiatry ale niekoniecznie dobrego.

    A ja sobie mysle, ze ty sobie przeczytaj lepiej to twoje obrzucani
    gownem, to bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do psychiatry. Mysle,
    ze postronni tez to widza. Zal mi cie, agresywny tlumoku. %*) Ale moze
    jakos wyjdziesz na prosta. Najwazniejsze to to, zebys sobie wlasnie zdal
    sprawe, ze jestes agresywnym tlumokiem i ze malo kto normalny to
    akceptuje - to moze byc dobry punkt wyjscia. %*)

    > Jeżeli przeciętni grupowicze wykryli twoje schorzenia umysłowe
    > to po co angazować dobrego.

    Jesli uwazasz ze ty badz nieszczesny Tomeczek Slaski to "przecietni
    grupiwicze", to albo obsmarowujesz uczestnikow forum tutti quanti albo
    sobie (i Tomusiowi) pochlebiasz. Tak czy inaczej nie dobrze. Skup sie,
    czlowieku.

    > Wnioskując z długiego czasu trwania ataku sprawa beznadziejna.

    1. No, tos sie popisal swoimi mozliwosciami w zakresie "wnioskowania".
    He, he ... Rob z siebie dalej agresywnego kretyna. Z jednej strony
    przykro, ale juz skoro koniecznie musisz, to o tyle przyjemnie, ze nawet
    nie trzeba z toba specjalnie gadac - sam sie kompromitujesz. %*)

    2. Porzucajac to twoje "wnioskowanie" to sprawa jest - dla ciebie -
    beznadziejna, faktycznie. Trzeba by upasc na glowe, zeby dac sie
    przekonac takim chamskim jazgotem jaki tu odstawiles na forum. %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz