eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
  • Data: 2002-05-15 10:45:46
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    >
    > To co napisał nadaje sie jako materiał dla psyhiatry.

    Widze, ze juz gonisz zupelnie w pietke. %*)

    > Jak tam twój KF palancie?

    Bez zmian. I z tym "palantem" to bym nie przesadzal, robisz sie nudny.

    > Jeśli już nie umiesz go użyc to po co odpisujesz?

    1. Wyjasnilem gdzie indziej, ze rzecz nie polega na umiejetnosci
    uzywania go.

    2. W innym liscie ci pisalem, ze nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem
    jest normalna u absolwentow akademii pierwsszomajowych.

    3. Lesio, ty chyba naprawde wierzysz, ze twoje konfbulacje i proby
    nasrania mi na aureolke - to cos skutrecznego i zabawnego. He, he ...
    Zal mi cie nawet troche.

    4. Odpisuje ci bo taki mialem kaprys. Zrozumiano, wybitny teoretyku
    demokracji pod nadzorem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz