    From: "Wielebny" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek
    Date: Mon, 22 Mar 2010 17:25:47 +0100

    news:ho84kb$e0f$6@inews.gazeta.pl...

    > Przy czym przeszukałbym najpierw sądy w miejscu zamieszkania spadkodawcy i
    > w miejscu położenia nieruchomosci. Rozprawa na pewno w ktoryms z nich sie
    > odbyla (jesli sie odbyla) bo na pewno nie w pcimiu dolnym.

    Napisałem do sądu w miejscu gdzie spadkodawca zmarł i został pochowany. Sąd
    odpisał, że nie toczyło się i się nie toczy postępowanie spadkowe.

    Jednocześnie osoby zamieszkałe pod moim starym adresem powiedziały mi, że
    było do mnie wezwanie z tego właśnie miasta. Z tego co wiem, nie mam w tam
    żadnych innych interesów, mandatów, nic. Więc musiało to być związane.
    Daltego nie bardzo to rozumiem. Czy jest możliwe, że sąd ma taki
    nieporządek, że sam nie wie jakie sprawy prowadzi?

    I stąd mój wątek. Czy mam pisać do każdego sądu w kraju?

    W.