    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smutna sprawa.
    Date: 22 Aug 2005 18:54:29 +0200

    > sąd rodzinny i umieszczenie dzieci w ochronce wykonalne od ręki, jeśli
    > naprawdę jest źle. wydziały rodzinne są w sądach rejonowych, napisz anonim.
    >
    > pzdr Michał.

    Zadzwoniłem do sądu. Pani sobie spisała co jej powiedziałem. Nie upierała sie
    żebym podał nazwisko. Powiedziała ze za chwile zrobi notatke i przekaże
    sedziemu. Żałuję ze nie dowiedziałem się o tym zdarzeniu gdy ta dziewczynka
    biegała po ulicy. Była podobno pijana. Jakbym wtedy zadzwonił po policję to
    pewno sprawa byłaby załatwiona natychmiast. Ogólnie jestem przybity sytuacją.
    Każde wyjście jest złe. Kobiecie coś się w zyciu nie ułożyło. Cierpią dzieci.
    Ojciec jednego jak sie dowie też nie bedzie szczęsliwy. Zadowoleni są tylko
    żule. Mieli gdzie pobalować i kogo użyć, bo ta pani jest atrakcyjna. Ogólnie syf
    nie życie. Tomek