eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną. › Re: Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
    Date: Tue, 17 Apr 2012 04:32:11 +0200

    W dniu 2012-04-16 18:23, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Stosowny wniosek powinni napisać policjanci z miejscowej jednostki
    > Policji, ale z jednostki mającej służbę Ruchu Drogowego (bo różnie to
    > bywa organizacyjnie). To oni posiadają wiedzę na temat tych kolizji.
    > Napsiać pismo do Komendanta z wnioskiem, w którym podasz dane
    > pozostałych kolizji i poprosić, by sprawdzili, czy tego nie ma więcej.
    > Albo rozwiązanie bardziej wypasione, to iść i mniej więcej o tej porze
    > sprawdzić, czy faktycznie z dwóch kierunków nie świeci sie zielone.
> [...]

    Stosowne wnioski do GDDKiA pisał urząd gminy, osp i chyba także lokalna
    policja (nie powiatowa). GDDKiA kontrolowała sygnalizację i za każdym
    razem stwierdzała, że wszytko jest ok, a jednak...

    1 kwietnia ja dostaje zielone podczas, gdy kierunek kolizyjny ma zielone
    od 10s co najmniej.

    4 kwietnia sytuacja się powtarza, tym razem jednak mimo, że kierunki są
    te same ale nieprawdopodobne zielone światło dostaje droga
    podporządkowana, mimo, że główna ma od jakiegoś czasu cały czas i nie
    zmienne pozwolenie na jazdę.

    Jak się okazuje błędy występują randomowo od dwóch lat. Co jakiś czas
    występuje seria kolizji na zielonym. Burmistrz bezradnie rozkłada ręce...