eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.Re: Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
  • Data: 2012-04-16 18:23:16
    Temat: Re: Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jmfjsg$ptr$1@mx1.internetia.pl...

    > Pytanie, gdzie i co napisać, aby w końcu odpowiedzialni ludzie wzięli
    > się za tą sygnalizacje i ja naprawili, bo serie kolizji występują tam
    > falami od ponad dwóch lat i było ich tyle, że mieszkańcy okolicy (co
    > widziałem na własne oczy) mając zielone praktycznie zatrzymują się przed
    > skrzyżowaniem i upewniają, ze nic nie jedzie z boku. Niestety problem
    > nie występuje regularnie i ciężko go nagrać.

    Stosowny wniosek powinni napisać policjanci z miejscowej jednostki Policji,
    ale z jednostki mającej służbę Ruchu Drogowego (bo różnie to bywa
    organizacyjnie). To oni posiadają wiedzę na temat tych kolizji. Napsiać
    pismo do Komendanta z wnioskiem, w którym podasz dane pozostałych kolizji i
    poprosić, by sprawdzili, czy tego nie ma więcej. Albo rozwiązanie bardziej
    wypasione, to iść i mniej więcej o tej porze sprawdzić, czy faktycznie z
    dwóch kierunków nie świeci sie zielone. Sterowanie światłami, to jedynie
    maszyna. Może faktycznie się tam coś pop... i o danej godzinie z dwóch
    kierunków świeci się światło zielone. Wóczas można samemu wniosek napisać
    do Zarządu Dróg i do wiadomości Policji.