  • Data: 2009-06-19 10:01:25
    Temat: Re: Smierc i prawne zmartwychwstanie
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 11:50, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > To znaczy? Nie ma czegoś takiego jak "formalnie nieżywa". Tutaj chodzi
    > tylko o wystawienie aktu zgonu.

    Rodzina po otrzymaniu aktu zgonu zaniosla go do USC i tam dokonano
    odpowiednicyh czynnosci, a potem koroniarze zobaczyli, ze worek się
    porusza...

    Wczoraj wieczorem reportaz na tvp3 - potem wywiad z kobieta, ktorej
    ktos gwiznal dowod i usmiecil formalnie, wskrzeszenie w sadzie trwalo
    kwartal, podczas ktorego byla niezywa.. Brak świadczeń i praw do
    czegokolwiek. Ciekawe, czy gdyby w tym czasie nakradla, itp, czy bylby
    forlany tryb do postawienia zarzutów...

    > Przecież sam twierdziłeś że ta osoba żyje :) coś mieszasz się w zeznaniach.
    > Art. 148 kk mówi kto zabija człowieka a nie kto zabija osobę co do
    > której nie wystawiono aktu zgonu.

    Tak? Ciekawi mnie jak wyglądał by tryb takiego postępowania, ze zabił
    osobę nieżywa? Obrońca pokazuje ważny przecież akt zgonu, który
    wystawiony zostal z wczesniejsza data.. ;-)