  • Data: 2009-06-19 11:58:02
    Temat: Re: Smierc i prawne zmartwychwstanie
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 13:22, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ja twierdzę że otrzyma. Nie wierz we wszystko co pokazują w tv.
    >
    > --
    Dobrze ze wierzysz, ale w tym samym reportazu byl tez wywiad (opisalem
    wyzej) z druga pania, ktorej ktos skradl dowod dla wyludzenia zasilku
    po zmarlej. Kwartal trwala sprawa w sadzie o uniewaznienie aktu zgonu
    i przez ten czas ta pani dla urzedow nie istniala, nie otrzymywala tez
    renty, bo nie bylo podstaw, nie mogla wziac kredytu, bo nie miala
    dowodu osobistego, a we wszystkich rejesrach byla juz niezywa... Stad
    ten watek, co ma robic czlowiek w czasie, zanim uniewaznienie zgonu
    sie nie uprawomocni? I celowo pytanie o przestepstwo poczynione przez
    taka osobe, gdyby wtedy uczynila, to w jakim formalnym trybie byloby
    czynione?