  • Data: 2009-06-19 12:44:39
    Temat: Re: Smierc i prawne zmartwychwstanie
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 12:52, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > To niczego nie zmienia. Ktoś jest człowiekiem dopóki nie umorze, a nie
    > dopóki nie zostanie wystawiony akt zgonu. Naprawdę nie rozumiesz tego co
    > piszę?
    >
    > --
    > @2009 Johnson

    To taki myk jak ze slubem i rozwodem. Slub trwa godzine, rozwod kilka
    lat.

    W druga strone ciezko jest to odkrecic.
    VoyteGowi chodzi o to jakie pstepowanie ma wszczac policja wobec osoby
    zmarlej popelniajacej przestepstwo.
    "Jak sie pan nazywa?
    - jak zylem nazywalem sie Jan Kowalski
    - a teraz pan niby nie zyje?
    - no tak, tutaj jest moj akt zgonu i inne dokumenty posiwadczajace moj
    stan
    - ale pan zyje, przeciez widze
    - a pan jest jeden i mnie widzi a tutaj lekarz stwierdzil zem trup,
    tutaj 4 osoby z zusu potwierdzily, a tutaj informacja z NFZ. Chce sie
    pan z nimi klocic to droga wolna a ja ide na moja kwatere.
    - Prosze nie opuszczac kraju
    - zmarli raczej nie sa zbyt mobilni, prawda?"