  • Data: 2013-03-31 18:17:35
    Temat: Re: Śmieci u nas znam szczegóły;)
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hiki wiosna pierdle jak zimmmno wystukał, co następuje:

    > http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20130328/REG20/1303
    > 29775
    >
    > uwazaj, zeby nie zaplacic podwojnie ;)

    Się podepnę się - orientuje się ktoś jak to jest z opłatą od DG? Bo doszły
    mnie słuchy, które w sumie powietdziłęm na stronie Instytucji-Od-Śmieci, że
    przedsiębiorcy też muszą złożyć deklarację i nie ma opcji "brak śmieci"...
    to co? jak ktoś sobie klepie w IT we własnym mieszkaniu to nagle
    automagicznie generuje 2x więcej śmieci?!