  • Data: 2013-08-02 16:24:57
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2013 15:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    > Jakimi niższymi?
    > Przeciez mamy gotowe, wybudowane sortownie i wiemy, jakie maja ceny.
    No więc je wykorzystujmy.

    > Zawsze jestem ciekawy takich wyliczeń.
    > Statystyczny Kowalski sortował plastiki.
    > Jego praca kosztowała Państwo 5 mld zł.
    > Tylko ze tak naprawde Kowalski po prostu wyrzucał butelki do 2 rożnych
    > koszy, nic go to nie kosztowało wiecej,

    Nic? Wiesz ile ja mam zamieszania z sortowaniem u mnie? powtórzę w
    skrócie, choć pisałem w osobnym liście -- jak mam w bunkrze w blokowisku
    ustawić sobie 5 koszy? Jak zadbać o to, żeby je opróżniać? Nawet jak
    ktoś ma domek z ogródkiem, to 5 koszy w ogródku + latanie do ogródka z
    każdą pierdołą....

    A potem jak mam te 5 koszy w bunkrze, to muszę z nimi lecieć. Albo będę
    latał jak gupi po całym osiedlu z 5 koszami albo poustawiają mi za
    pomysłem gotfryda, 5 koszy co 2., powiedzmy 3. klatka i będę mieszkał na
    śmietniku.

    > Chcesz mnie przekonać, ze drozej jest przyjac 5 rodzajów smieci niz przyjac
    > wzystko razem i to przesortować?

    Takie mam wrażenie. Przed całą reformą mieliśmy ładnie pochowane kosze w
    śmietnikach, raz na jakiś czas (chyba tydzień) przejeżdżała 1 śmieciara,
    wtedy ciecie wystawiali kosze przed śmietniki, nie spotkałem się z
    przepełnionymi koszami, nawet jak przepełnił się w śmietniku A, to blok
    dalej był śmietnik B.

    A teraz widzisz, odmienne kubły, odmienny odbiór, do tego Kontrolerzy
    Czy Aby Na Pewno Kowalski Sortuje....

    > Chcesz mnie przekonac, ze w srednio zurbanizowanym miescie wazniejszy jest
    > kilomentraz niz gabaryt odbieranych smieci?

    Nie wiem jak oni to odbierają, bo jeszcze nie przyuważyłem. Czy 1
    śmieciara umie odebrać z różnych kubłów (nie mieszając oczywiście)....

    Świadomość czego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek