  • Data: 2010-12-27 03:45:59
    Temat: Re: Smiac sie czy placic?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?> Śmieszność pierwsza: co ma za znaczenie czy list był polecony, czy nie?

    > Śmieszność druga: należność jest zasądzona
    >
    > Śmieszność trzecia: skoro "2" jest prawdą, to lepiej nie czekać na
    > komornika.
    >
    > Na miejscu dłużnika cieszyłbym się, że komuś chce się przypominać o długu,
    > zamiast wysyłać od razu komornika.

    A na jakiej to niby podstawie?
    Ze se firma dlug kupila od PKP? Nie musiala nikt jej nie zmusil.
    No to jej problem, w PKP juz nie ma dlugu, a firma windykacyjna nie ma umowy
    z dluznikem, wiec w czym problem?
    Srtraszyc komornikiem ja tez potrafie:)

    Widac, ktos baze odgrzebal i na zasadzie a moze sie uda:)