eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    From: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Date: Mon, 28 Mar 2005 23:00:26 +0200

    Użytkownik Sate napisał:

    > A to zdanie może nie ty napisałeś &#8222;Może zmienisz
    > zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny&#8221;

    Miało być "cwaniaka" - a to dlatego, ze mnie pierwszego tak nazwano.

    > Jeśli już musisz kłamać to przynajmniej spróbuj to robić dobrze.

    nie kłamię.

    > To naucz się czytać ze zrozumieniem.
    > Choć z tego postu rzeczywiście trudno sie czegoś doczytać.

    naucz się czytać ze zrozumieniem, chociaż z tego nie da się nic
    zrozumieć. Logika!

    Pisałeś dużo, nie tylko w tym poście ale i
    > na całej grupie.

    Nie wiem czy dużo, zważywszy, że od przedwczoraj jestem obecny na
    grupie. I jestem obecny bo mam konkretny problem.

    Tylko czy komuś pomogłeś?

    W czasie dwóch dni ciężko komukolwiek pomóc. Po za tym nie jestem w
    stanie. Nie jestem prawnikiem i nie mam zwyczaju zabierania głosu i
    doradzania gdy nie znam się w danej materi.

    Po prostu próbujesz się wymądrzać

    poprostu denerwuje mnie krętactwo.

    Tu tylko szkodzisz.

    bo mam inne zdanie od Ciebie? bo przeszkadza mi gdy ktoś pisze"
    haj dostałem mandat którą z trzechściem zastosować by mi go anulowali?

    > Wyobraź sobie, ze jeszcze sporo osób będzie szukało w archiwum grupy jakiś
    > informacji. Żeby dotrzeć do wartościowych rzeczy, wiedzy która ktoś zechciał
    > się podzielić , najpierw będą musieli stracić mase swojego cennego czasu na
    > czytanie twoich bzdurnych wypocin.

    jeśli ktoś będzie szukał odpowiedzi na temat lawirowania i krętactwa to
    będę dumny jeśli dzięki mojej osobie jej nie znajdzie. Pomoc krętaczom i
    sprawcom wykroczeń chyba nie jest misją tej grupy.

    > Pewnie ja tez bezsensu trace czas na uświadomienie ci co robisz.

    nie bez sesnu! W odróżnieniu od Ciebie przyjmuję do wiadomości zdanie
    innych biorących udział w dyskusji na grupię i wyciągam wnioski.Np ta
    rozmowa udowodniła mi, że w tym kraju jesli zwrócisz krętaczowi uwagę to
    Cię zbluzga i jedynym na co go będzie stać to obraźić...

    Zrozumienie
    > tego przekracza możliwości twojej percepcji.

    ...tak jak to robisz w tym miejscu.

    > Wiesz co to jest troll ? Nie? To spójrz do lustra, a go zobaczysz.

    to ciekawe.

    > Nie pozdrawiam , bo nie lubię takich jak ty i nie popieram partii o.Rydzyka

    Nie pozdrawiam, bo nie lubię krętaczy i cwaniaków takich jak Ty. Oboje
    nie lubiemy Rydzyka i jego radia.

    PS

    czy jestes w stanie i masz na tyle honoru by szczerze odpowiedzieć na
    pytanie czy jesteś winien i nalezy się ten mandat?

    Czy potrafisz się przyznać i napisać "Tak, złamałem prawo i chciałem
    oszuakć straż miejską / sąd etc"?

    Jeśli natomiast jesteś w stanie udowodnić swoją niewinność to Cię
    oczywiście przeproszę. narazie w moich oczach pozostajesz malutkim

    Rafał