eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Odp: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-29 00:26:42
    Temat: Odp: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > L4,
    >
    > Rok na wysłanie do sądu. Dwa lata ma sąd. Chyba, że coś ostatnio
    > zmienili.

    > zaocznym
    >
    > Skoro nie przyznajesz się do winy, to nie bardzo może.

    moja propozycja postawić do wyjaśnienia dwie osoby które
    są święcie przekonane że to właśnie one prowadziły wtedy pojazd
    mamy wskazanych dwóch winnych a sprawą sądu bedzie ustalenie
    tej jedynej osoby a ponieważ to niemożliwe to sprawa do umorzenia
    nie można ukarac dwóch osób za jedno konkretne przekroczenie prędkości.
    chętnie przeczytam krytykę tego pomysłu bo wygląda że nie ma słabych stron.