eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-29 18:43:25
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: "Sate" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co sie stanie jezeli podasz sadowi imie nazwisko pracownika, ktory przed
    > sadem zaprzeczy ze jechal tego dnia ?
    > Wedlug Ciebie to on, a wedlug niego to nie on...
    >
    > Albo podac dwoch pracownikow, z ktorych jeden bedzie zwalal na drugiego przy
    > czym obydwaj przyznaja ze Ty nie jechales wtedy ?

    Miedzy mną a firma jest duża odległość. Wydelegowanie dwóch pracowników na
    rozprawę pewnie kosztowało by niewiele mniej niż grzywna. No bo transport +
    koszt pracy której nie wykonali. No i na moje oko wtedy sad wziaby sie za
    pracodawcę z art.78. W końcu to on ma obowiązek wskazać kierowcę

    Pozdrawiam

    Sate