eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    From: "Sate" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Date: 28 Mar 2005 21:42:37 +0200

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    A to zdanie może nie ty napisałeś &#8222;Może zmienisz
    zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny&#8221; Spójrz
    troche wyżej.
    Jeśli już musisz kłamać to przynajmniej spróbuj to robić dobrze.

    > Z postu wynika, ze próbowałeś.

    To naucz się czytać ze zrozumieniem.
    Choć z tego postu rzeczywiście trudno sie czegoś doczytać. I to tylko dlatego
    ze taki troll jak ty go rozmydlił. Pisałeś dużo, nie tylko w tym poście ale i
    na całej grupie. Tylko czy komuś pomogłeś? Po prostu próbujesz się wymądrzać
    nie mając zielonego pojęcia o prawie. Jeśli już musisz sobie z kimś
    porozmawiać bezsensu i kogoś umoralnić względnie nawrócić na ta jedynie
    słuszną drogę to zadzwoń do radia Maryja. Tu tylko szkodzisz.

    Wyobraź sobie, ze jeszcze sporo osób będzie szukało w archiwum grupy jakiś
    informacji. Żeby dotrzeć do wartościowych rzeczy, wiedzy która ktoś zechciał
    się podzielić , najpierw będą musieli stracić mase swojego cennego czasu na
    czytanie twoich bzdurnych wypocin.

    Pewnie ja tez bezsensu trace czas na uświadomienie ci co robisz. Zrozumienie
    tego przekracza możliwości twojej percepcji. No cóż, spróbuje prościej.
    Wiesz co to jest troll ? Nie? To spójrz do lustra, a go zobaczysz.

    Nie pozdrawiam , bo nie lubię takich jak ty i nie popieram partii o.Rydzyka

    Sate