eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Date: Sun, 27 Mar 2005 19:04:52 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 27 Mar 2005 16:14:22 +0200, Sate naskrobał(a):

    > Na początek kilka faktow:
    >
    > W lutym dostalem wezwanie ze strazy miejskiej razem z fotka samochodu którym
    > zwykle jezdze. Samochod nie należy do mnie a do pracodawcy. Wykroczenie mialo
    > miejsce we wrzesniu. Czyli straz miejska grzebala się ponad Pol roku z
    > ustaleniem kierowcy.
    > Oczywiście wybrałem się na przesłuchanie. Funkcjonariusz zaproponowal mi
    > napisanie oświadczenia w którym miałem zgodzic się na przeprowadzenie rozprawy
    > w trybie zaocznym, grzywne 200 zl + koszty sądowe+4 ponkty.
    > Zarzadalem pokazania mi zdjęcia. Oczywiscie wyszedl im tylko samochod i
> [...]

    I tak dostaniesz grzywnę za art 78 który jest bezwarunkowy. Co do zasady to
    odmówić danych możesz jeżeli kierował ktoś z twojej rodziny i to pijany bo
    dopiero wtedy jest to przestęp[stwo i możesz chronić się (i jego) odmową
    składania zeznań. Jest to nie do załamania przez żadnen inny przepis prawa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org