  • Data: 2009-06-02 12:59:25
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    geOn 2 Cze, 07:15, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:

    > Nie w archeologię, tylko mają przyjemność z używania bogatego,
    > wieloznacznego, pełnego niuansów języka... nie ich wina, że są ludzie którzy
    > nie znajdują w tym przyjemności i wystarcza im prostszy przekaz...

    Swoja przyjemnoscia nie mozna utrudniac zycia innym.

    > No to Ty teraz sobie żartujesz... albo masz jakąś dziwną definicję 'zetknął'
    > ;o)

    Przeciez z kontekstu oraz - jak w przypadku "dokonywa" - z
    podobienstwa do wspolczesnej formy mozna nieraz latwo odgadnac
    znaczenie slowa z ktorym ktos sie pierwszy raz zetknal.

    > A gdzie ja mówię, że powszechnie, ja tylko mówię, że używa....

    Ale ja twierdze, ze powszechnie sie nie uzywa i jakie to ma lub
    powinno miec konsekwencje jesli chodzi o tekst ustawy.

    Nareszcie jakis konsensus. ;)