  • Data: 2009-05-31 13:36:19
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 14:03, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <e...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:95a90ed1-d731-48a3-8b9c-301c78c3f658@
    21g2000vbk.googlegroups.com...

    > Przynajmniej kilka razy w tygodniu. UMCS, wydział Filozofii i Socjologii,
    > jeden taki łysawy na wykładach przynajmniej przez dziesięć miesięcy w
    > roku... nie sądzę, żebym trafił na wyjątek..

    Sadze, ze tak.

    > Tutaj od kilku dni bardzo często...
    > Google dla dokonywać 1.400.000 w 0,25s.
    > Google dla dokonywa 29.600 w 0,28s.
    > Google dla dokonuje 2.070.000 w 0,17s.

    Sam wiec widzisz jaka jest proporocja, poza tym i tak jest ona
    calkowicie zafalszowana, bo przyjrzyj sie tym wynikom dla dokonywa.
    Google powtarza te wyniki na okraglo dla tego samego wiersza
    cytowanego na roznych stronach i dla tej samej ustawy, a ponadto
    blednie podaje strony w ktorych wystepuja slowa dokonywac i dokonano
    itp. jako dokonywa. W rzeczywistosci wiec wynik dla slowa dokonywa,
    gdyby usunac powtorzenia i bledna kwalifikacje powinien wynosic nie
    wiecej niz dwa, no gora kilka (btw, nasza dyskusje google juz tez
    policzyl).

    > Ja... kilka razy w miesiącu... naprawdę wiele czasu poświęcam na rozmowy i
    > zdarza mi się użyć. Tylko raz ktoś się żachnął, że niepoprawnie, ale reszta
    > zaczeła się lekko smiać, że nie zna ;o)

    Sam wiec widzisz, jestes wyjatkiem, a przez to, przez innych jestes
    postrzegany jako dziwak, gdy uzywasz tego nieuzywanego przez innych
    slowa. ;)

    > Własnie teraz lub w przeciągu jakiegoś czasu dokonuje, czy czasami dokonywa?
    > ;o)

    Na pewno to tylko kac? Moze jeszcze masz te promile we krwii? ;)