  • Data: 2006-05-19 10:31:53
    Temat: Re: Skreslenie z listy studentow i WKU
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu k...@o...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chce zaczac studia od nowa (inny kierunek, inna uczelnia) - ide jutro
    > na dni otwarte i jak najszybciej (ponidzialek, wtorek, najpozniej
    > sroda) chce zaplacic wpisowe i zostac studentem nowej uczelni.
    IHMO studentem zostaniesz od pazdziernika a nie w momencie zaplacenia
    wpisowego
    > Co mam teraz robic? Odebrac ten polecony, w ktorym prawdopodobnie kaza
    > sie stawic w WKU, isc do WKU i powiedziec, ze kontunuje nauke i od
    > pazdziernika zaczynam nowe studia?
    Zalezy jaki bedzie mial humor obronca ojczyzny
    > Czy lepiej nie odbierac i udawac, ze nie zyje do czasu, az bede na
    > nowej uczelni?
    > Co mi grozi jak nie odbiore poleconego (lub 2 poleconych) np. przez
    > tydzien?
    Cos mi sie kojarzy ze trzecie awizo traktowane jest jako pomyslnie
    dostarczone.
    > Czy na uczelni od razu jak sie zapisze wystawia mi zaswiadczenie, ze
    > sie ucze, ktore wysle/dostarcze do WKU i sie odwala, czy tez moge miec
    > problemy do pazdziernika?
    Ale jak uczelnia moze Ci wystawic zaswiadczenie ze sie uczysz, skoro
    jeszcze sie nawet semestr nie zaczal?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl