eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Data: 2008-10-06 10:21:45
    Temat: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Masterek pisze:
    > Witam szenowne grono grupowiczów.
    >
    >
    > Mam pytanie odnośnie regulaminów sklepów internetowych: czy w przypadku
    > zakupu w sklepie internetowym, sklep jest zobowiązany na dostarczenie
    > regulaminu w formie drukowanej, kupującemu (np. dołączając go do wysłki, w
    > której wysyłany jest towar)?

    IMHO wystarczy na stronie.
    >
    > Jeśli klient reklamuje towar zakupiony na odległość (w sklepie internetowym)
    > to musi wysłać go na własny koszt czy może sklep jest zmuszony do zwrotu
    > kosztów przesyłki?


    Klient wysyła na własny koszt, jeśli sklep uzna reklamację - zwraca
    koszt wysyłki. Dotyczy to niezgodności produktu z umową, w przypadku
    reklamacji gwarancyjnej obowiązują zapisy gwarancji.
    >
    > Klient dokonuje zakupu poprzez sklep internetowy, przesyłka zostaje wysłana
    > do niego, klient jej nie odbiera. Zapytany dlaczego nie odebrał przsyłki,
    > odpowiada - "bo nie". Czy sklep moze obciążyć takiego klienta kosztami
    > wysyłki do niego oraz kosztów zwrtou wysyłki.


    Nie widzę przeszkód.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1