eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Data: 2008-10-07 07:45:33
    Temat: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Od: "Masterek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Myślę, że można to wyprowadzić z ogólnych zasad: klient zamawia
    >> produkt, którego potem nie odbiera,
    >
    > No ale przy zakupie poza siedzibą można się wycofać przez 10 dni... Więc
    > się
    > wycofał, jeszcze przed odbiorem.

    A czy w przypadku gdy klient skorzysta z prawa do zwrotu bez podania
    przyczyny (w przeciagu 10 dni), to nie on ponosi koszty transportu?
    Z tego co wiem (oczywiście mogę się mylić) to w takich sytuacjach koszty
    transportu "spadają" na kupującego.


    Pozdrawiam
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1