eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Data: 2008-10-07 12:54:48
    Temat: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adramelech pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Odpowiedz na
    > news:gccorn$j73$1@news.onet.pl:
    >
    >>> Jeśli klient reklamuje towar zakupiony na odległość (w sklepie
    >>> internetowym) to musi wysłać go na własny koszt czy może sklep jest
    >>> zmuszony do zwrotu kosztów przesyłki?
    >>
    >> Klient wysyła na własny koszt, jeśli sklep uzna reklamację - zwraca
    >> koszt wysyłki. Dotyczy to niezgodności produktu z umową, w przypadku
    >> reklamacji gwarancyjnej obowiązują zapisy gwarancji.
    >
    >
    > A jeżeli w karcie gwarancyjnej nie ma nic o kosztach wysyłki, a gwarant
    > meilowo odpisał że koszty wysyłki ponosi klient, jak jest z zwrotem kosztów?


    To proste, jeśli gwarant nie zobowiązał się do zwrotu kosztów, to
    koszty ponosi ten, kto ponosi, czyli wysyłający.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1