eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Data: 2008-10-07 12:52:42
    Temat: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Odpowiedz na
    news:gccorn$j73$1@news.onet.pl:

    >> Jeśli klient reklamuje towar zakupiony na odległość (w sklepie
    >> internetowym) to musi wysłać go na własny koszt czy może sklep jest
    >> zmuszony do zwrotu kosztów przesyłki?
    >
    >
    > Klient wysyła na własny koszt, jeśli sklep uzna reklamację - zwraca
    > koszt wysyłki. Dotyczy to niezgodności produktu z umową, w przypadku
    > reklamacji gwarancyjnej obowiązują zapisy gwarancji.


    A jeżeli w karcie gwarancyjnej nie ma nic o kosztach wysyłki, a gwarant
    meilowo odpisał że koszty wysyłki ponosi klient, jak jest z zwrotem kosztów?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1