eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłkiRe: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
  • Data: 2008-10-07 08:42:10
    Temat: Re: Sklep internetowy - regulamin, reklamacje, nieodebranie przesyłki
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 09:45
    (autor Masterek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcf45u$sv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A czy w przypadku gdy klient skorzysta z prawa do zwrotu bez podania
    > przyczyny (w przeciagu 10 dni), to nie on ponosi koszty transportu?
    > Z tego co wiem (oczywiście mogę się mylić) to w takich sytuacjach koszty
    > transportu "spadają" na kupującego.

    Ano tak , transportu tak :D Nie doczytałem, myślałem, że gość się domaga
    kasy za towar.
    --
    Tristan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1