  • Data: 2008-01-10 17:54:58
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:

    > A co to jest miejsce publiczne? Według prawa. proszę jakąś definicje
    > wynikającą z prawa.

    Obawiam sie, ze nie ma prawnej definicji.
    Tak samo jak nie ma definicji "Człowiek", "Mężczyzna", "Kobieta" czy
    "Pies".

    Przyjmuje sie, ze miejsce publiczne to miejsce, gdzie ma dostęp bez
    żadnych ograniczeń nieokreslona liczba osób.

    > A gdzie jest napisane, w prawie, że możesz wejść do miejsca publicznego
    > i robić tam co chcesz?
    > Spróbuj wejść do media marktu nocą i zobaczymy czy właściciel nie może
    > ci zabronić :)

    Hmmm, ale my tutaj mówimy nie o godzinach zamknięcia, tylko godzinach
    otwarcia. Wtedy kiedy sklep jest czynny moge do niego wejsc i zapoznac
    sie z ofertą. Jakakolwiek próba uniemozliwienia mi zapoznania się z
    ofertą w godzinach otwarcia MediaMarktu (niewpuszczenie, wyproszenie,
    odmowa sprzedaży) spowoduje wykroczenie wg. KW - rozdział Rozdział XV
    "Wykroczenia przeciwko interesom konsumentów."

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"