  • Data: 2008-01-10 18:11:52
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misia Puchatka pisze:

    > Obawiam sie, ze nie ma prawnej definicji.
    > Tak samo jak nie ma definicji "Człowiek", "Mężczyzna", "Kobieta" czy
    > "Pies".

    Wymienione przez ciebie rzeczy to rzeczy naturalne istniejące w
    przyrodzie i mogą być rozumiane przez wszystkich bez definicji, a
    miejsce publiczne nie istnieje w przyrodzie. Więc np ja nie wiem co to
    znaczy.

    > Przyjmuje sie, ze miejsce publiczne to miejsce, gdzie ma dostęp bez
    > żadnych ograniczeń nieokreslona liczba osób.

    To sklep twojej definicji nie spełnia.

    > Hmmm, ale my tutaj mówimy nie o godzinach zamknięcia, tylko godzinach
    > otwarcia. Wtedy kiedy sklep jest czynny moge do niego wejsc i zapoznac
    > sie z ofertą.

    A gdzie jest tak napisane?

    > Jakakolwiek próba uniemozliwienia mi zapoznania się z ofertą w godzinach
    otwarcia MediaMarktu (niewpuszczenie, wyproszenie,
    > odmowa sprzedaży) spowoduje wykroczenie wg. KW - rozdział Rozdział XV
    > "Wykroczenia przeciwko interesom konsumentów."

    A to przypadkiem nie mowa o sprzedaży? Jakoś nie widzę zapoznawania się
    z ofertą, a tym bardziej fotografowania.

    Jak robisz zdjęcia w sposób oczywisty znaczy [nie rozdwoisz się ;) ], że
    nie robisz zakupów.
    A skoro nie robisz zakupów można cię wyprosić.

    Robienie zdjęć nie jest czynnością konieczną dla zakupów :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."