  • Data: 2008-01-10 19:20:25
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misia Puchatka pisze:

    > Niekoniecznie. Ale majac do wyboru brak definicji i definicje z prawa
    > pokrewnego - co wybrac?

    To w prawie cywilnym nie ma definicji rzeczy ruchomej. Zastosuj sobie
    definicję rzeczy ruchomej z prawa karnego do prawa cywilnego, wtedy
    będziesz wiedziała co wybrać ...

    > Hmmm, moze nigdzie. A moze w ustawie o handlu?

    Może nigdzie ?

    > Nie, fotografuje okazyjnie. Wchodzac nie bylo nawet intencji robieni zdjec.

    A powiedz mi co jeszcze nosić bez intencji oprócz aparatu
    fotograficznego ? A liczą się czyny a nie intencje.

    > Ech, to grupa prawna. Wiec prosze cie o konkrety.

    Rozumiem, że konstytucja to zbyt nikły akt prawny by się nim przejmować.
    Z PiS-u jesteś ?

    > Zdjecia robie w celu zapoznania sie z ofertą.

    To już nie po to by zrobić zdjęcie?

    > Własność może być ograniczona tylko w drodze ustawy i tylko w
    > zakresie, w jakim nie narusza ona istoty prawa własności.
    >

    > Szczerz powiedziawszy nie rozumiem nawiązania. Zinterpretujesz?

    Przecież nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Nie będę się wysilał.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."