  • Data: 2004-06-02 08:49:51
    Temat: Re: Składka OC a smierć własciciela samochodu
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak małem dwa samochody i jeździłem tylko jednym, bo nikomu kluczyków nie
    dawałem, to co??
    JaC

    > A sio mi z takimi poglądami ;-)
    > Moim samochodem jeździ żona i dwie córki - mam kupić cztery polisy ?!
    > A już zupełnie poważnie - twoja propozycja byłaby na pierwszy rzut oka
    logiczna, ale krzywdząca i niesprawiedliwa, choćby dlatego, że w danym
    momencie jednym samochodem kieruje jeden kierowca (a nie czterech, jak w
    moim przypadku).
    > Po co "kupować" (i płacić) cztary polisy na ten sam samochód ?
    > Dlatego w obecnie obowiązującym rozwiązaniu jest ubezpieczenie wprawdzie
    na właściciela, ale niejako przypisane do jego samochodu, bo ten ostatni
    jest stanowi "potencjalne" zagrożenie, jako przedmiot/narzędzie.
    > Jeśli ma klika pojazdów, to ma kilka polis, bo jednocześnie każdy z
    pojazdów może być używany.