  • Data: 2011-06-08 07:06:48
    Temat: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > Tzn jak szybciej? Sensowne milisekundy czy żałosne godziny? Serio pytam.
    > I czy jest obowiązek przystapienia do tego każdego banku.

    Jak pisałem - nie znam obecnych rozwiązań, dawniej były to godziny, ale
    to były czasy, gdy sdi był demonem szybkości. Co do rozwiązań prawnych,
    głowy nie dam - ja pracowałem od strony oprogramowania dla banków takich
    funkcjonalności, więc nie wiem, czy był to wymóg odgórny, czy inicjatywa
    banków i czy wszystkie mają obowiązek uczestniczenia. Wtedy
    uczestniczyły w tym wszystkie zarówno duże banki jak i spółdzielczaki.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl