  • Data: 2011-06-05 18:14:12
    Temat: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/5/2011 12:40 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Czyli nie ma nic wspólnego bezpośrenio z daną osobą bo jutro może być
    > kompletnie inny.

    Pośrednio ma. Określa jaki dokument został uzyty do identyfikacji osoby
    w momencie zakładania konta.

    Czy on sie w przyszłości zmieni czy nie jest bez znaczenia.
    Istotne jest co jest "tu i taraz" i co posłużyło do stwierdzenia, że
    osoba która twierdzi, że nazywa się kowalski faktycznie tym kowalskim jest.

    > Rownie dobrze mogą sobie wstawić dzialanie /dev/random.
    >
    > Zadziwiaijące jest że nie ufają wlasnym pracownikom że ten dokument jest
    > prawidłowy w *momencie* okazania.

    Ależ ufają.
    Chodzi o to, żeby zapisać JAKI to dokument jest prawidłowy w momencie
    okazania.
    przypomnę, że odpowiadałem na pytanie po co zapisywać numer dowodu a nie
    po co zapisywać jego obraz.