  • Data: 2017-01-27 18:38:58
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2017 o 07:58, Liwiusz pisze:

    > Jest oczywistym, że dłużnik-warsztat może posiadać swoje samochody i
    > mogą one stać w warsztacie. Ustalenie które samochody należą do
    > dłużnika, a które nie, jest w gestii postępowania egzekucyjnego już po
    > zajęciu.

    Jest to równie oczywiste jak to, że co do zasady warsztat świadczy
    usługi naprawy _cudzych_ samochodów. Więc równie dobrze możesz zajmowac
    wszystkie samochody pod blokiem, bo dłużnik tam może parkować. Albo
    zająć wszystkie płaszcze w szatni, bo szatniarz też przecież może mieć
    płaszcz.

    > Staraj się nie nazywać idiotą osoby, która zna i rozumie przepisy.

    Kiedy on był idiotą - najpierw przeginał licząc, że wszyscy będa mieli w
    dupie, że okrada szarych obywateli, teraz ma zarzuty prokuratorskie, a
    obecnie dodatkowe o... ukrywanie własnego mienia. No jak nazwać
    komornika, który się tak wpieprzył i jeszcze się pogrąża?

    > Dla
    > mnie na przykład idiotą jest ten, kto przepisów nie rozumie, i uważa, że
    > egzekucja powinna się toczyć na przykład wg jakiegoś głosowania
    > publicznego.

    Twój pupil ma wg prokurator zarzuty o paserstwo, a o jego czterech
    kumplach prokurator mowi o grupie przestępczej - widać źle te przepisy
    jednak znał:P

    > Stąd, że ta "oczywistość" to tylko twoje brednie,

    Z zasady działania punktu usługowego pod nazwą "warsztat samochodowy".
    Opiera się on na naprawioniu i serwisowaniu samochodów _klientów_.

    > a gdyby się okazało,
    > że któryś z samochodów należał do warsztatu (co wcale nie byłoby
    > dziwne), to komornik by za to finansowo odpowiadał, a nie troll na grupie.

    A powinien za wszystkie pozostałe.

    > Jeśli ten przypadek polegał na tym, że zajęto traktor sąsiada na polu
    > dłużnika, to nawet jak "wszyscy by wiedzieli jak jest", to zajęcia bym
    > bronił.

    No widzisz, a prokurator postawił zarzuty o paserstwo. I kto jest
    idiotą? Prokurator?

    > Odpowiedzialność za niedokonanie czynności komorniczej.

    Na a wzmiankowanemu gorzi za przekroczeniu uprawnień. Mam nadzieję (choć
    słabą), że skończy się bez zawiasów.

    > Z samolotem, czy autobusem ciekawy przypadek. Ale musiałbyś zawnioskować
    > o zajęcie, komornik pewnie by odmówił,

    No patrz - jednak potrafią czasem samodzielnie myśleć.

    Shrek