  • Data: 2017-01-27 21:58:27
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-17 o 19:05, m pisze:

    > No więc jeżeli zawiadamiasz bank o tym że ty to nie ty, to bank ma 2
    > możliwości:
    >
    > 1. wierzy Ci, wobec tego twoje dane przetwarza bo ma interes prawny -
    > zawiadomienie organów

    Jeśli mi wierzy, ze to nie ja, to jaki ma interes prawny w PRZETWARZANIU
    moich danych? Ja nie mówię o wywalaniu dowodów. Ale o usunięciu zapisów
    z systemów informatycznych wiążących mnie z tym kredytem. I tego się
    domagam i oczekuję. Do czasu, jak urzędowo ktoś nie stwierdzi, że jest
    inaczej.

    > 2. nie wierzy Ci, wobec tego przetwarza twoje dane na podstawie interesu
    > prawnego - umowy wiążącej, wg jego najlepszej wiedzy, bank z Tobą.

    Wówczas piłka jest po mojej stronie i zawiadamiam organa ścigania, że
    przetwarzają te dane bez mojej zgody. Prokurator bada, czy zgodę mają,
    czy nie.

    > Tak czy inaczej - ma prawo (i chyba obowiązek) przetwarzać nadal Twoje
    > dane. Ergo - twoje żądanie zaprzestania przetwarzania będzie bezskuteczne.

    Błądzisz. Będzie skuteczne, bo ktoś to sprawdzi urzędowo tu i teraz.