  • Data: 2007-01-04 09:51:06
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > tak, wkurzysz policjantów, co może skończyć się doprowadzeniem

    Raczej straznikow u ktorych ambicja przerosla ich uprawnienia.
    Szkoda ze determinacja z jaka poszukuja sprawcy nie przeklada sie sie na
    inne obowiazki SM. Nie pochwalam "wyczynu" sprawcy zajscia ( na jezdni
    cza miec oczy i uszy jak u czujnej wazki ) ale tez nie pochwalam
    dzialania funkcjonariuszy SM. Widac tu chec pokazania pracodawcy ( tak
    pracodawcy bo te darmozjady ze SM zyja na koszt podatnika ) kto jest
    wazniejszy, mocniejszy...., szeryfy popaprane. Kazdy, nawet
    rozpoczynajacy praktyke "papuga" wygra sprawe wiec teraz, po fakcie
    "moga skoczyc" autorowi watku:-)
    Szkoda tylko ze zamiast pilnowac porzadku zajmuja sie tym do czego nie
    sa uprawnieni. Mamy juz policje i druga szkoda to to, ze policja ( chyba
    w ramach lojalnosci ) zajmuje sie takimi pierdolami majacymi poprwic
    samoocene gamoniowatych funkcjonariuszy SM.

    --
    jedrus

    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl