  • Data: 2007-01-04 15:02:54
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Grzech" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale to nie jest glupia linia obrony ;)
    > niech sobie teraz szybko jakas naklejke z tylu walnie, trocha ja postarzy

    Nawet bez naklejki jest to prawidłowa linia obrony ... Tablice nie są na
    stałe przytwierdzone do samochodu. Musieliby sfotografować samochód od
    przodu włącznie z naklejką, która znajduje się za szybą - co jest właściwie
    niewykonalne ... Dopóki Cię nie zatrzymają i nie potwierdzisz mandatu, to
    nie mogą Ci nic zrobić ... ale oczywiście cała procedura musi przejść, czyli
    sąd etc.