  • Data: 2007-01-04 18:11:26
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Steam" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:enjee2$hn$1@inews.gazeta.pl...

    > ciekawe skąd to przekonanie...

    Ja tam prawnikiem nie jestem, ale moim zdaniem jeśli się do niczego nie
    przyznam to ew. sprawa w sądzie grodzkim będzie się opierała jedynie na
    poszlakach.

    Co na to Jędruś?

    No bo co może być?
    - Rozpoznaje Pan ten samochód?
    - Tak, Fiat Punto.
    - Czy to pana samochód?
    - Trudno powiedzieć. Raczej nie.
    - Czy to numer rejestracyjny pana samochodu?
    - Tak.
    - Czy jechał pan wtedy przez miasto?
    - Nie pamiętam.

    A może strażnikom się wydawało, a może samochód wyprzedzał ich 10 m
    wcześniej niż oni to opisują? Skąd pewność, że dobrze ocenili momen manewru
    wyprzedzania? Może wydawało im się, że było to na linii pasów, a było
    wcześniej? Kto ma to rozstrzygnąć?

    Pytam z ciekawości. Ale chyba zacznę negocjować o ile będzie do 200 zł to
    przyjmę ;)