  • Data: 2007-01-04 12:15:43
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Grzech" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wiecie ... mam fajny pomysł ... Jeżdżę Peugeotem 206 w kolorze czerwonym.
    Mój sąsiad ma identyczny ... Problem w tym, że go nie lubię ... Przełożę od
    niego tablice rejestracyjne i narobie wykroczeń ... Popstrykam się
    fotoradarami, tylko założę coś na głowę, żeby mnie nie rozpoznali ... Po
    fakcie tablice rejestracyjne mu przykręcę ... biedak nawet nic nie będzie
    wiedział - a ile wezwań dostanie ... ciekawe jak się będzie tłumaczył ? - że
    nie powierzał nikomu samochodu ? - przecież gada brednie ... unika wymiaru
    sprawiedliwości, chce się wykręcić od kary !!! Zniszczyć go !!! Już widzę tą
    całą akcję straży miejskiej, policji i sądu grodzkiego! biedny sąsiad ...

    P.S. Dodam na końcu jeszcze, że zbieżność zdarzeń i pomysłów jest
    przypadkowa :) Pozdrawiam :)