  • Data: 2005-08-18 16:39:56
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaaaaaaaaaasne. Weź sobie obrazek 64x64 pixele, powiększ do np. 512x512 i
    > powiedz, co na nim widzisz - poza rozmazanymi plamami.

    pokaz mi taka galerie erotyczna!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pokaz mi galerie erotyczna w ktorej nie widac zdjec przed samodzielnym
    zapisaniem ich na dysku!
    bo ja sie nigdy z taka nie zetknalem, chyba ze ty miniaturki sciagasz

    > Teraz mówisz o pedofilskich piosenkach? ;->
    >
    > Owszem - jasny: pobranie interesującej mnie muzyki. A wyszukanie jest
    > zapytaniem, czy ktoś przypadkiem udostępnił (zakładam - póki nikt mnie nie
    > poinformuje inaczej - że zgodnie z prawem udostępnił).

    nie rozsmieszaj mnei teraz, zebys nie kradl motorynki nie zabepzieczonej
    z chodnika ktos Cie musi powiadomic ze ona jest czyjas wlasnoscia?

    > To uważaj w hipermarketach, mediamarktach i innych takich - jest tam pełno
    > płyt (audio i video) w _podejrzanie_ niskich cenach (czasami nawet na
    > wagę!).
    >
    > Zażądaj zaświadczenia, że mają prawo sprzedawać.

    tyle ze oni nie sprzedaja na zielonych plytach, ani same pliki, ktore na
    swoj nosnik nagrywasz,

    P.