  • Data: 2005-08-19 08:13:45
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://images.google.pl/images?q=seks
    >
    > :)

    ta jasne, sex z google jest po prostu powalajacy :)
    zauwaz ze nie sciagniesz (z zamiarem sciagniecia) zdjecia bez zobaczenia go
    w normalnych rozmiarach,
    w Twojej "galerii" widzac miniaturki mozesz sciagnac tylko miniaturki.

    > Dajcie jzu spokoj tej motorynce ;) Nie pasuje do przykladu. Zapytanie
    > "szukam piosenki" to prawie tak jak "gdzie sa motorynki do wziecia" ;)

    a ja uwazam ze pzryklda bardzo dobry, publicznie dostapne, bez zabezpieczen
    i bez zapenwnienia
    ze jest czyjas wlasnoscia

    P.