eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoScenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru" › Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e...@g...com>
    <5f0de9a8$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5f0e1185$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <req1lv$b8p$1@gioia.aioe.org>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Thu, 16 Jul 2020 20:59:49 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <req1lv$b8p$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5f10a3a1$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.254.213.239
    X-Trace: 1594925985 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 77.254.213.239:54388
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1943
    X-Received-Body-CRC: 1917892505
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799729
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-07-16 o 19:09, Animka pisze:
    > W dniu 2020-07-14 o 22:11, Robert Tomasik pisze:
    >
    >> Żadna gra słów. Gwarancji udziela producent. Czasem udziela, a czasem
    >> nie. Sprzedawca sprzedając konsumentowi (czyli bez faktury) odpowiada za
    >> "zgodność towaru z umową". Jest do tego osobna ustawa. Rękojmia, to
    >> między osobami cywilnymi, jak ktoś coś komuś sprzedaje. W marketach
    >> czasem po prostu jest osobne unormowanie, że do iluś tam dni można
    >> zwrócić nieużywane - ale to ich dobra wola. Klientka nie dogadała się z
    >> kasjerką po prostu, bo pewnie z tej dobrej woli zrezygnowali z powodu
    >> COVID.
    >
    > Jak ma paragon to może pójść do kierownika sklepu i wymienić albo zwrócić.
    >
    >
    Iść może, ale nic nie wywalczy.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1