eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoScenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru" › Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
  • Data: 2020-07-20 09:34:42
    Temat: Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-07-2020 o 08:58, WS pisze:

    > Tylko nasze sady, policja stosuja PoRD. Raczej trudno znalezc wyrok, w ktorym tos
    wygral powolujac sie na ta Konwencje (przyznaje, nie szukalem, tak sie mi wydaje ;)
    ).

    > Ot chcby wyprzedzanie, wg Konw. toto nim nie jest, a u nas mandat standardowo:
    > https://gazetawroclawska.pl/zakaz-wyprzedzania-na-so
    bieskiego-to-pulapka-kierowcy-nie-znaja-przepisow/ar
    /c1-14305891

    Ale to samo potwierdzone jest w rozporządzeniu - jest dokładnie taki sam
    zapis. Inna sprawa, właśnie, że u nas sędziowie kierują się głównie
    opinią biegłego, a wielu biegłych niestety nie zna prawa, co widać po
    niektórych ekspertyzach. To właśnie jest słabe w naszym porządku prawnym.

    --
    http://kaczus.ppa.pl